Translate

utorak, 20. studenoga 2012.

Suzu će sa svakog lica Gospod otrti (Iz 25,8)

Neka kineska legenda pripovjeda o ženi čiji je sin umro i ona je radi toga tražeći pomoć, posjetila magičara. Pitala ga je: "Postoji li neka čarolija kojom bi se moj sin mogao vratiti u život?"  Magičar joj je odgovorio: "Da, postoji. Donesi mi gorušičino sjeme iz kuće gdje se nikad nije upoznala bol!"  Žena je počela tražiti gorušičino sjeme. Ali na svakim je vratima čula za nesreću koja je snašla ukućane. Svugdje se zadržala i tješila ljude što je bolje znala. Zatim je krenula dalje i kucala na vrata koliba i palača. Naposljetku se zaokupila isključivo bolima drugih ljudi i tako zaboravila tražiti gorušičino sjeme.  

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, ako me snađe nevolja, pomozi mi da me u vrijeme tuge ne proždre bol. Već mi sada otvori srce i oči za patnju drugih ljudi.

Nema komentara:

Objavi komentar