Translate

četvrtak, 1. studenoga 2012.

Pavao piše: Primio sam devet puta po trideset devet udaraca, triput sam bio šiban, jedanput kamenovan, triput brodolom doživio... (2 Kor 11,24-25)

Jednom sam dobio na dar zgodnu kemijsku olovku sa zanimljivom osobinom: kad sam je želio odložiti, funkcionirala je kao mala lutkica s olovnom kuglom umjesto nogu, koja se uvijek uspravlja. Bez obzira na to kamo sam je bacio, nije se dala svladati.

Kad bi barem ja imao tu osobinu da me ništa ne može doista pobijediti. Neki su sveci posjedovali tu osobinu : na primjer Sv. Monika majka velikog Augustina, molila je 30 godina za obraćenje svoga sina Ili župnik od Arsa kome su svakog dana govorili kako je preglup za svećeničko zvanje, no on je ipak u tome uspio i do danas je jedini župnik koji je bio proglašen svetim.
Ali tko zaslužuje da bude svetac? Meni je uzor sam Isus: On je triput na svom križnom putu pao i opet ustao. A "promašenka" Petra učinio je glavarom Crkve!

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, kad mi prijeti da se predam pred nekom teškoćom, daj mi da sretnem ljude koji će me uspraviti.    

Nema komentara:

Objavi komentar