Translate

nedjelja, 4. studenoga 2012.

Dok je još bio daleko, opazi ga njegov otac, i sažali mu se te poleti, pade mu oko vrata i izljubi ga (Lk 15,20)

Neki je svećenik pri posjetu bolesniku uvijek iznova primjećivao praznu stolicu s druge strane kreveta i naposljetku pitao o tome. Bolesnik je odgovorio: "Budući da mi je bilo teško moliti, savjetovao mi je prijatelj da onamo stavim stolicu i zamislim da na njoj sjedi Isus i da se upustim u razgovor s njim. Otada mi uspijeva moliti!" 

Poslije nekoliko sam dana primio od njegove kćeri obavijest da je njezin otac umro. I još je dodala: "Ostavila sam ga nekoliko sati samoga, jer je bio relativno dobro. Ali primijetila sam još nešto neobično: njegova glava nije ležala na jastuku, već na stolici pored kreveta." (po Anthonyju de Mellu)

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, kad mi bude najtjeskobnije pri srcu, istrgni me iz mojih strahova snagom svoga pretrpljenog straha i svojih muka.  

Nema komentara:

Objavi komentar