Translate

subota, 3. studenoga 2012.

Isus kaže: Nitko nema veće ljubavi od ove, položiti vlastiti život za svoje prijatelje (Iv 15,13)

Odakle onom čovjeku tolika snaga? - Svi su morali biti otpremljeni u koncentracijski logor. Jedan je zatvorenik pobjegao. Radi zastrašivanja su zbog toga morala desetorica u bunker gdje su trebali umrijeti od gladi. Sadistički su izabrani. Neki je otac obitelji kriknuo kad je bio odabran. Tada je dragovoljno istupio franjevac Maximilian Kolbe, da bi umro umjesto njega. Na pitanje: "Zašto to činiš?" odgovorio je: "Ovaj je čovjek mlad i ima obitelj. Ja sam star i živim sam." U bunkeru gladovanja inače se vikalo i zapomagalo. Ovog su puta SS-ovi stražari čuli molitve i pjesme - sve dok i posljednji glas nije umuknuo.
Otac obitelji preživio je koncentracijski logor. 

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, bojim se da u usporedivoj situaciji ne bih mogao smoći takvu snagu. Smiluj mi se i ne stavljaj me na kušnju. 


                     

Nema komentara:

Objavi komentar