Translate

ponedjeljak, 25. ožujka 2013.

VELIKI TJEDAN: Blagovjest - Isus odgovori Pilatu: Moje kraljevstvo ne pripada ovomu svijetu. Kad bi moje kraljevstvo pripadalo ovomu svijetu, moji bi se dvorani borili da ne budem predan Židovima. ali moje kraljevstvo nije odavde. (Iv 18,36)

Vezan kralj stoji naoko nemoćan pred Pilatom - 
kao što se kraljevstvo Božje često čini tako skrovitim i nemoćnim.

Ali pogledajmo malu sjemenku breze koju je vjetar donio u pukotinu neke zidine: korijenje zametka čvrsto se usađuje u žbuku; odraslo drvce može istisnuti kamenje, pa čak i izazvati urušavanje zida.

Svećenik i pjesnik Wilhelm Willms napisao je jednom:

Oni kažu on je tračak svjetlosti.
Mi kažemo: ali u mrkloj noći. 
oni kažu on je tek iskrica vatre.
Mi kažemo. ali u buretu baruta.

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, budi ti naš glas ako nas jednom prekriju vode 

Nema komentara:

Objavi komentar