Translate

ponedjeljak, 4. veljače 2013.

Služite jedan drugoga - svaki milošću kakvu je primio - kao dobri upravitelj mnogovrsne Božje milosti. (1 Pt 4,10)

Mi se razbolimo ako više ne želimo biti tu jedan za drugoga ili nas drugi više ne trebaju. (po Kyrilli Spiecker)

Neki je stari čovjek već dugo ležao u bolnici u kritičnom stanju. U njemu su se sukobljavali očaj i nada, samopredaja i borba. Sve su molitve ostale "neuslišene". Jednog je dana liječnik koji ga je pregledao tresao glavom, čudio se laboratorijskim vrijednostima "Što se dogodilo, od jednog do drugog dana sve su vrijednosti mnogo bolje!" Stari je čovjek polako kimnuo glavom i blago se nasmiješio: "Jučer me posjetio moj šestogodišnji unuk. Rekao mi je: 'Djede sad dosta moraš brzo doći doma pokvario mi se bicikl" (po Martinu Lienhardu)    

Nije važno koliko je netko star, već kako je star.

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, pomozi mi da se i u starosti mogu popeti na ona brda što ih ne mogu premjestiti. 

Nema komentara:

Objavi komentar