Translate

četvrtak, 28. veljače 2013.

ŠAPAT U NOĆI


Poslušajte, kršćani!

Bio sam gladan, a vi ste osnovali dobrotvorno društvo i raspravljali o mojoj gladi. 
Hvala vam. 

Bio sam u zatvoru, a vi ste se potiho odšuljali i povukli u kriptu, gdje ste molili za moje puštanje na slobodu. Hvala vam. 

Bio sam gol, a vi ste ozbiljno razmislili i raspravili o moralnom aspektu moje golotinje. Hvala vam. 

Bio sam bolestan, a vi ste kleknuli i zahvalili Bogu za svoje zdravlje. Hvala vam. 

Bio sam bez krova, a vi ste propovjedali o duhovnom bunkeru Božje ljubavi. Hvala vam.

Bio sam osamljen, a vi ste me ostavili da bi ste za mene molili. Hvala vam. 

Čini se da ste jako pobožni i blizu Bogu. Ali još uvijek sam gladan - i osamljen, gol i bolestan, zatočen i bez krova. Smrzavam se...

Nema komentara:

Objavi komentar