Translate

petak, 26. listopada 2012.

Bože, obnovi nas, razvedri lice svoje i spasi nas! (Ps 80,4)

Ja ne moram sve moći! Svatko smije  prihvatiti i priznati svoje "granice"!

Dvojcu je prijatelja, jednog slijepog, a drugog hromog, uhvatila panika kad je izbio šumski požar. Slijepac je trčao baš prema vatri. "Ne, ne onamo!", doviknuo mu je hromi prijatelj. "Kamo onda?", pitao je prestrašeno slijepac. "Morao bih ti pokazati put", odvratio je hromi, "najbolje da me poneseš na plećima, jer ja sam šepav, a tada ću ti pokazati put iz opasnosti!" I tako je uspjelo: slijepac je nosio hromoga, ravnao se po njegovim riječima i obojica su dospjela na sigurno.

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, daj mi da budem spreman prihvatiti pomoć i ponuditi ono što mogu dobro činiti.


Nema komentara:

Objavi komentar