Translate

nedjelja, 28. listopada 2012.

Bog kaže: Dosta ti je moja milost, jer se moja snaga savršeno očituje u slabosti. (2 Kor 12,9)

Ona "mračna sjena" u nama zadaje nam muke. Njome se dubinskopsihološki misli sve ono što nas opterećuje, a na što se ne želimo obazirati ili govoriti. Tako je C. G. Jung (+ 1961 god) rekao: Trebamo imati dobre živce da bi smo pogledali vlastitu mračnu sjenu, a da nas ona ne satre. Dokle god se borim protiv  "sjene" u sebi ostajem njezin zarobljenik.  

Tako se neki čovjek osjetio ugroženim od goleme, opasne zmije. On nije toliko dugo našao mir dok se pokušavao boriti protiv nadmoćne zmije ili pobjeći od nje. Sve dok mu neki mudrac nije dao savjet: "Privij se kraj zmije, prilagodi se njezinim zavijucima i tako ćeš biti spašen."
Moje će se snage opet osloboditi tek kad se budem zbližio s onim što potiskujem u sebi  i živio s tim. Možda ću to čak i zavoljeti?

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, ne mogu uvijek spriječiti da nada mnom lete ptice jada. Ali pomozi mi spriječiti da one grade gnijezda na mojoj glavi. (iz Kine)  

Nema komentara:

Objavi komentar