Translate

subota, 15. prosinca 2012.

Svjetlo istinito, koje rasvjetljuje svakoga čovjeka, dođe na ovaj svijet. (Iv 1,9)

   Za čitavu obitelj moglo bi biti dragocjeno vrijeme okupiti se predblagdanskih dana oko adventskog vijenca, ugasiti svjetlo svjetiljke i gledati u zapaljene svijeće.

     Prva svijeća govori: "Ja trošim sebe da bih vas uputila na pouzdanje: lijepo je moći se pouzdati u nekog čovjeka. Ali katkad sa strahom zatreperim, jer se pouzdanje i vjera sve više gube."
   
  Druga svijeća šapuće:  "Ja svijetlim za mir. Ako se ljudi i narodi međusobno pohode, to uklanja strah. Ponekad se bojim da će me neki zao propuh ugasiti."

    "Ja gorim za radost", javlja se treća svijeća. "Kolike ljude muči tuga srca, iako imaju više od najnužnijeg! Očistite tu i tamo moj stijenj, kako bih mogla jasno i radosno svijetliti."
     
     Četvrta svijeća jasno plamti: "Ja dajem sebe za ljubav. Bez nje ne bi sad nitko sjedio oko ovog vijenca. Ja gorim za dijete u jaslama koje vam donosi Božje svjetlo."  

ZAVRŠNA MOLITVA: Gospodine, želim zapaliti svijeću umjesto da kukam zbog tame.

Nema komentara:

Objavi komentar