Translate

petak, 15. siječnja 2016.

Gospođo, uzmite ovu jabuku

U gostionici sjedi svećenik sa svojim prijateljem, a kod drugoga stola blaguje gospodin sa suprugom, koja je bez rukava i upadno škrto obučena. U jednom trenutku pristupi svećeniku gospođa s tanjurom na kojem je, uz drugo voće bila i jedna izvanredno lijepa i velika jabuka.

- Velečasni smijem li vam ponuditi ovu jabuku?
- Hvala, gospođo, bit će bolje da je pojedete Vi. 
- Zašto bi bilo bolje?  Uzmite velečasni, učinite mi tu radost...
- Ne, gospođo, Vi imate razlog pojesti tu jabuku, kojega ja nemam.
- Ja imam razlog za jabuku, kojega Vi nemate? To je interesantno.
Vi ste pobudili u meni znatiželju. Molim vas recite, koji bi to razlog mogao biti?
- Bojim se, da se ne biste možda uvrijedili?
- Nipošto, samo recite.

- Pa dobro, znate, kada je Eva u raju pojela jabuku, onda su joj se otvorile oči i ona je opazila, da nije bila obučena. Zato i Vi, gospođo izvolite pojesti ovu jabuku

Svi su se od srca nasmijali. No i gospođa se brzo snašla te se i sama srdačno nasmijala.

- Velečasni priznajem da imate pravo, ja ću se popraviti. 

Samo nas oholost prijeći da postanemo sveci; 
ona je lanac što drži na okupu sve opačine 
(Ivan Vianney)

Odijelo čovjeka, smijeh zuba njegovih
i hod čovjeka kazuju, što je na njemu!
(Sir 19,30)
          

Nema komentara:

Objavi komentar