Translate

subota, 21. lipnja 2014.

Molitva glazbenika (21. 06. svjetski dan glazbe)

Gospodine, želim ti nešto reći, ali neću progovoriti ni riječi. 
Služit ću se onim što si mi ti dao i što se samo u tišini prepoznaje. 
Kreće se od pianissima do crescenda, 
od molitve izrečene šaptom do urlika iz sveg glasa, 
od zvuka jednog instrumenta do skladne simfonije čitavog orkestra . 

Gospodine ako je to tvoj dar za mene,
neka iz svake note dopre glas poruke,
molbe, krika boli i pjesme radosti. 

U svakoj noti, koja se možda može učiniti praznom,
pronaći ćeš moju riječ i moju zahvalu.
Glazba se sastoji od samo sedam nota, 
ali izražava sva moja stanja,
sve moje molitve.

kad susretnem stanku zaustavit ću se kako bih mogao misliti na Tebe,
a već sljedećom notom nastavit ću svoju molitvu. 



  

Nema komentara:

Objavi komentar