Translate

nedjelja, 8. lipnja 2014.

DUHOVI

Otkrit ću vam tajnu svetosti i sreće: da svakog dana uspijete na pet minuta ušutkati svoje nemirne misli, zatvoriti oči pred primamljivim stvarima, a uši za svaku zemaljsku buku, pa tu u svetištu svoje krštene duše koja je hram Duha Svetoga govoriti Božanskom Duhu: O Duše Sveti, dušo moje duše, ja ti se klanjam. Prosvijetli me, vodi me, hrabri me, tješi me. Reci mi što trebam činiti, daj mi svoje savjete. Obećavam ti da ću se podvrći svemu što od mene tražiš. I da ću primiti sve što dopuštaš da mi se dogodi. Daj mi samo da upoznam tvoju volju. Amen.

Osobna posveta Duhu Svetom svaki dan 

Duše Sveti, obasjaj moj razum jasnom svjetlošću koja će služiti meni i svima koji mi se budu obraćali i koja će utvrditi moj slabi duh darom ljubavi i snage. Božanski obnovitelju, odagnaj zlo, svaku opasnost i svaku zloću, a obnovi sve čisto i sve sveto.
Pomozi mi u mojoj potrebi ............ (izreci nakanu na koju želiš moliti) Božanski životvorče, Duše moje duše, daj mi snage da svjedočim i uvijek zajedno s tobom slavim božanskog Sina, da živim za njegovu slavu i umrem u njegovoj ljubavi.
Božanski darivatelju, daj mi svoje darove da štujem Boga, da shvatim pravu vrijednost života i stvari, da sve ljubim čistom ljubavlju, kao u nebu. Amen.
Slava ocu... (ponavljati svakoga dana)  



     


Nema komentara:

Objavi komentar