Translate

petak, 25. travnja 2014.

MOLITVA DA NAUČIM MOLITI

Gospodine Bože, evo me pred tobom! Htio bih ti iznijeti svoje srce, čuti tvoju riječ, vidjeti tvoje lice. Moje je srce prepuno želja i potreba, pitanja i tjeskoba, sumnji i nada. Htio bi dobro, a ne znam što je zapravo za mene dobro. Htio bih biti dobar, htio bih razgovarati s Tobom, htio bih moliti...

Nauči me Gospodine da ti govorim jednostavno i ponizno, prostodušno i istinito, onako kako osjećam. Pomozi mi da ti ne zaboravim doći u svim svojim raspoloženjima i potrebama. Potakni moje srce na molitvu i onda kada je puno radosti i klicanja, zahvalnosti i predanja tebi, kao i onda kada mi se čini da si na mene zaboravio, kad je sve bezizlazno i crno, kada mi je teško vjerovati u tebe, tvoju pomoć i dobrotu. Smiluj mi se Gospodine!

Uvedi me u svijet svoje topline, ljubavi, milosrđa i dobrote. Pomozi mi da iziđem iz svoje sebičnosti i uskogrudnosti. Suobliči moje misli svojim mislima, moje putove tvojim putovima. Učini moje srce sličnim srcu svome. Nastani moje biće svojim Duhom: neka on u meni moli ono što je najpotrebnije.
Amen.


       

Nema komentara:

Objavi komentar