Translate

subota, 5. travnja 2014.

Bože, ti si jedini jedan (Sv. Franjo Saleški)

Bože; ti si jedini jedan, jedino jedinstvo potrebno mojoj duši! 
Ti skupocjeni prijatelju mojeg srca, 
sjedini tu jednu jedincatu dušu sa svojom jedinstvenom Dobrotom!
Sav si moj, a kada ću ja biti tvoj? 
Magnet privlači željezo i čvrsto ga drži.
Gospodine Isuse, budi magnet mojega srca: privuci me, drži me čvrsto,
sjedini zauvijek moj duh s tvojom ljubavlju!
Pošto sam stvoren za tebe, zašto nisam u tebi? 
Uroni tu kap, taj moj duh kojeg si mi dao, u more svoje dobrostivosti 
iz kojeg on proističe. 
Gospodine, pošto me tvoje srce ljubi, zašto me ne privuče k sebi kad to toliko želim?
Povuci me i potrčat ću za tobom 
da bih ti se bacio u naručje i tu ostao za svu vječnost. 
Amen


  

Nema komentara:

Objavi komentar