Translate

subota, 7. svibnja 2016.

PRIČAJ MI, OČE!

Gospodine, 
Pričaj mi večeras o sebi. 
Rekli su mi da si dobar. 
Da si me iz ljubavi stvorio. 

Da si za mene svog Sina poslao. 
Da mi opraštaš grijehe, 
Da mi daješ svoga Svetoga Duha, 
Da me zoveš u život vječni. 
I vjerujem to, Gospodine!
Ali mojoj duši to nije dosta. 
Želim to promatrati. 
Želim to vidjeti očima svoga srca...

Pričaj mi Gospodine, kako si me volio. 
Napoji moje srce tom istinom. 
Želim vidjeti duhom koliko si želio da ja dođem na ovaj svijet. 
Kako nipošto ovdje nisam slučajno. 
Mome srcu nisu dosta riječi drugih. 
Nije mi dosta ni to što sam u to jednom povjerovao. 

Pričaj mi, Gospodine! 
Kao što dijete više puta želi čuti lijepu priču, 
Tako i ja: 
Pričaj mi Gospodine kako sam ti važan
Koliko sam ti važan. 
Kako sam ovdje jer si za mene pripravio nebesa. 
Kako si za mene pripravio sav ovaj svijet. 
Kako je sve to za mene i zbog mene
Kako meni sve povjeravaš, kako je to za mene...

Pričaj mi Oče, kako si moj Otac
Moj prvi i Pravi Otac
Kako mi daruješ svoju ljubav,
Kako mi iz te ljubavi sve praštaš. 
I kako sam ti uvijek dovoljno dobar da bi me i dalje ljubio
Pričaj mi to, da povjerujem svim srcem, 
Da se oduševim toliko 
Da i ja tebe tako svim srcem zavolim. 

Pričaj mi, Oče, 
Kako si htio da se 
neprocjenjivim blagom moja sloboda otkupi
kako si htio da se moji grijesi izbrišu
I kako si Ti htio da se na svakoj Euharistiji Isus ponovno za mene žrtvuje, 
I na ovoj večeras ... 

Pričaj mi, Oče, 
Kako me nebesa čekaju...
Kako su za mene pripravna i čista
Kako me u budućnosti vidiš i želiš vidjeti gore 
Uz sebe ...

Pričaj mi, Oče, 
Kako je to voljeti mene? 
Reci večeras mome srcu te riječi ...

Vjerujem, Gospodine, sve Ti vjerujem, 
Ali želim da to pričaš mome srcu, 
Želim to gledati, i večeras, očima svoga srca
Jer želim voljeti tu ljubav kojom me ljubiš, 
Jer te želim ljubiti, 
Onako kako se dobrog Oca, 
Onako kako se Boga ljubi...
Daj mi da ljubim tvoju ljubav, 
Daj mi, Oče, da te božanski ljubim... 


Nema komentara:

Objavi komentar